Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Elazığ

Valilikler

T.C. BASKİL KAYMAKAMLIĞI
T.C. BASKİL KAYMAKAMLIĞI
T.C. BASKİL KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri Tarihçe Görev Yapmış Kaymakamlar İlçe Protokol Listesi TKDK Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • BASKİL
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
27
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Tarihçe
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • İlçe Protokol Listesi
    • TKDK
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Logosu
  • BASKİL
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

ELAZIĞ İLİ BASKİL İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI BÜRO GÖREVLİSİ PERSONEL ALIM İLANI

05.11.2024

ELAZIĞ İLİ BASKİL İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI

 

BÜRO GÖREVLİSİ PERSONEL ALIM İLANI

 

Elazığ İli Baskil İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fonu Kurulu’nun 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan “SYDV Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 Sayılı İş Kanununa tabi şekilde  1  ”Büro Görevlisi,” unvanında personel istihdam edilecektir.

 

İşin Adı: Sözleşmeli Personel alımı

 

İşin Süresi: Belirsiz Süreli (2 ay deneme süreli )

 

 

 

  1. ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER
    1. GENEL ŞARTLAR
      1. T.C. Vatandaşı olmak
      2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak
      3. Mülakatın yapıldığı gün 18 yaşını bitirmiş 40 yaşından gün almamış olmak
      4. Erkek adaylar için Askerlik görevini yapmış olmak.
      5. Kamu haklarından mahrum bulunmamak ( Yapılacak olan güvenlik soruşturmasıyla da tespit edilecektir )
      6. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile;

kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak

      1. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi  veya Sosyoloji bölümünden mezunu olmak
      2. Yüksek Lisans, KPDS ve benzeri dil sınavları sonucu,alanı ile ilgili sertifikalar,bilgisayar programları(excel,word,powerpoint),muhasebe alanında aldığı belgeler ve iş deneyimi olanlar, işe almada öncelikli olarak değerlendirilecektir.
      3. KPSS 2024-2023 puanlarından KPSS P3 puan türünden en az 60 puan almış olmak. En yüksek KPSS puanı alan ilk 5 aday mülakata çağırılma hakkı elde edecektir.
      4. 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunun 48 inci maddesinde belirtilen genel şartları taşımak
      5. Başvurular Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün  adresindeki ‘SYDV Personel Alım İlanları’ bölümünde bilgisayar ortamında online olarak yapılacaktır.
      6. Evrak teslimine ilişkin başvurular Baskil Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına bizzat yapılacaktır. Posta ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
      7. Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak
      8. Yabancı dil bilmek, bilgisayar programları kullanabilmek vb. özel şartlar da aranabilir.
      9. Başvurunuzun geçerli olması için internet üzerinden başvurunuzu yaptıktan sonra ilan için istenen belgeleri başvurusu süresi dolmadan başvuru yaptığınız ilgili Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına elden ulaştırmanız gerekmektedir. Belgelerini teslim etmeyen adayların başvuruları kabul edilmeyecektir.
      10. Sosyal iletişim becerisine sahip olmak, çevreyi, sosyal dokuyu tanıyor olmak,
      11. Daha önce başka bir Vakıfta çalışıyor iken herhangi bir nedenden dolayı işten çıkarılmamış olmak,
      12. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı, vücut sakatlığı ve engeli bulunmamak,
      13. Adli ve idari soruşturma sonucunda işe başlamasına engel bir durumu bulunmamak.
      14. Başarılı olanların ilgili belgelerinin asılları, atama esnasında kuruma tasdik ettirilecektir.

 

 

 

    1. ÖZEL ŞARTLAR
      1. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sağlığı ile ilgili özrü bulunmamak.
      2. İlan tarihinden itibarinden geriye dönük son 1 Yıl ve halen Baskil ilçe sınırları içerisinde ikamet ettiğini Nüfus Müdürlüğünden alacağı "Tarihçeli Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi Sorgulama(E-DEVLET)" ile belgelemek.
      3. Yabancı Dil Bilgisini gösterir sınav sonuç belgesi ibraz etmek.
      4. Bilgisayar programlarını(excel,powerpoint,Word) bildiğine dair sertifika, diploma gibi belgeleri ibraz etmek.
      5. En az B sınıfı ehliyete sahip olmak.
  1. İŞE ALINACAK PERSONEL TABLOSU

 

SIRA NO

ALINACAK PERSONEL

 

SAYISI

MÜLAKATA

GİRECEK KİŞİ SAYISI

ARANAN NİTELİKLER

1

BÜRO GÖREVLİSİ

1

5

 İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi veya Sosyoloji Bölümlerinden   mezunu olmak

 

 

Not: Adı geçen bölümler haricinde mezun olan adayların başvuruları olması halinde Evrak Teslimi kabul edilmeyecek olup başvuruları değerlendirilmeye alınmayacaktır.

 

 

Ayrıca adı geçen bölümlerle ilgili olarak YÖK denkliği kabul edilen yurt dışı yükseköğretim kurumlarından mezun olanların başvuruları da kabul edilecektir.

 

 

İSTENİLEN BELGELER

 

  1. Fotoğraflı Özgeçmiş. (Özgeçmiş mektubunda doğum yeri, doğum tarihi, eğitim durumu, iş deneyimleri, özel meziyet ve nitelikleri, bu işe neden başvurduğu, geleceğe dönük hedef ve amaçları, aile bilgileri, hobileri gibi konulardan bahsedilecektir.) (ekte yer alan iş başvuru dilekçesi doldurularak elden teslim edilecektir.)

 

 
  1. Diploma veya mezuniyet belgesinin fotokopisi veya e-devlet çıktısı (Aslı görevli memura ibraz edilecektir)
  2. KPSS Sonuç Belgesi (barkod doğrulaması yapılacaktır)
  3. Nüfus cüzdan fotokopisi (Aslı görevli memura ibraz edilecektir)
  4. 4 adet fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş olması ve bilgisayar ortamında doldurulacak 1 adet başvuru formuna yapıştırılacak diğer 3 adet elden teslim edilecek )
  5. Adli Sicil Belgesi (Sabıka Belgesi-E-devlet çıktısı)
  6. Sağlık Raporu (Ataması yapılacak olanlardan istenecektir)
  7. En az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak ve aktif olarak araç kullanabilmek,
  8. Bilgisayar ofis (Office Word, Excel, PowerPoint vb.) programlarını etkin olarak kullanıyor olmak, buna ilişkin olarak transkript belgesi veya Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde ya da bu Bakanlığın izni ile açılmış kurslardan alınan sertifikaya sahip olmak,
  1. BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER

 

    1. Başvurular 05.11.2024 – 12.11.2024 tarihleri arasında Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı /SYGM (https://vakifilan.aile.gov.tr/ ) internet adresinden yapılacaktır. Posta, şahsen veya üçüncü kişiler vasıtasıyla başvuru yapılamaz. Başvuru yapan adaylar, istenen belgeler ile birlikte Elazığ İli Baskil ilçesi Hükümet Konağı  adresindeki Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına 15.11.2024 günü saat 17.00 mesai bitimine kadar bizzat başvuracaklardır. Bu süre içerisinde belgelerini teslim etmeyen adaylar haklarından feragat etmiş sayılacaktır.

 

    1. KPSS şartı bulunan kadrolar için İlan sonucunda alınacak olan personel sayısının 5 (beş) katı kişi geçerli KPSS P3 puanına göre en yüksek puandan başlayarak sıralanır ve mülakata çağrılır.

 

    1. Evraklarını zamanında teslim eden adayların evrakları incelenecek, evrakları eksiksiz olan adaylardan sistem tarafından belirlenen KPSS P3’den en yüksek puandan başlamak üzere 5(beş) aday mülakata kabul edilecektir. Eşit KPSS puanı almış olmaları nedeniyle son sıradaki aday sayısını birden fazla olması halinde bu adaylar tamamı sözlü mülakata çağrılacaktır.

 

    1. Mülakata girmeye hak kazanan adaylar Baskil Kaymakamlığının www.baskil.gov.tr İnternet adresinde ve sosyal medya hesaplarından ilan edilecek olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

 

    1. Mülakat ve sözlü sınavda adaylar;

 

      1. Alan bilgisi konularına ilişkin bilgi düzeyi,
      2. Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü,
      3. Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu,
      4. Özgüveni ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,
      5. Genel yetenek ve genel kültürü,
      6. Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı,
      7. Mülakat esnasında bilgisayar programlarına ve muhasebe kayıtlarına ilişkin uygulama gibi yönlerinden değerlendirilecektir.

 

    1. Başvuruları sınav komisyonunca değerlendirildikten sonra uygun görülen adaylar, belirsiz süreli sözleşmeli personel statüsünde işe alınır.

 

  1. DİĞER HUSUSLAR

 

  1. Başarılı olmayan adayların başvuru evrakları, yerleştirme sonucundan itibaren 15 gün içinde aday tarafından talep edilmesi halinde iade edilecek olup, belirtilen süre dolduktan sonra yapılacak talepler dikkate alınmayacaktır.

 

  1. Sınav komisyonu, mülakata giren adayların hiç birini yeterli görmezse işe alım iptal edilecektir.

 

  1. Mülakatlar 28.11.2024 Perşembe günü, saat 11:00 da yapılacaktır.

 

  1. Verilen süre içerisinde başvurmayan, başvurup ataması yapıldıktan sonra görevine başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atamaları iptal edilecektir.
 
  1. BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARI:

 

Başvuru sonunda atanmaya hak kazananların listesi www.baskil.gov.tr adresinde ve kaymakamlık sosyal medya hesaplarından ilan edilecektir. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Atanmaya hak kazanan adayların sonuçlarının ilan edilmesinden itibaren 5 gün içerisinde istenilen belgeleri tamamlayarak, Baskil Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri tamamlayarak teslim etmeyen adaylar haklarını kaybederler.

 

Personel alımına ilişkin yetki Vakfımız Başkanlığı tarafından oluşturulan Mülakat Komisyonuna aittir. Komisyon uygun görmediği takdirde personel alımını iptal etme hakkında sahiptir.

                          İLAN OLUNUR

 

                                                                                                                                              Hasan Hüsnü TÜRKER

                                                                                         Kaymakam

büro-personeli-alimi
218 KB
indir

Ek-1: Başvuru Dilekçesi

Ek-2: Başvuru formu

İlgili Ekler www.baskil.gov.tr adresinde yer alan ilan duyurusunun altından temin edilecektir.

büro-personeli-alimi
218 KB
indir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Kolluk Gözetim
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • Elazığ İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
Cumhuriyet Mahallesi Elazığ Caddesi Hükümet Konağı Kat:3 Baskil /ELAZIĞ
0424 511 20 01
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız